I´m back!

publicerat i Allmänt;
Hejsan!
Längesen jag var här inne och skrev. Beror på många saker men framför allt för att jag har flyttat! Nu har jag blivit äkta sambo med älskling, vi har egen lägenhet med eget kök, eget badrum och vardagsrum samt eget sovrum då men det hade vi förut också. Det är så skönt att bo utan åtta killar!
Inreder för fullt, tänkte visa lite pö om pö men just nu är det fortfarande kaos. Bott här tre veckor och det fattas fortfarande sovbord, mattor, lampor och blommor haha. Lite sega kanske.
Har inte haft internet på tre veckor heller. Allt är så krångligt i Norge. Bara för vi inte har "riktigt" norskt personnummer så är allt super krångligt. Så himla störande.
Nej ni, efter det här inlägget ska jag gå och lägga mig. Natti natti!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Christina:

Kul att bloggen är tillbaka, väntar på lite inredniningsbilder. kram

Kommentera inlägget här :