Vi klarar oss i alla fall

publicerat i Allmänt;


Nu sitter vi här, han vid bordet och jag i soffan. Vi har redan hunnit med att äta brunch, lagat mat och lyckas få på brandalarmet genom att ha för hög värme på baconen (mitt fel). Snart ska vi handla mat, eller bara jag om jag får välja men det är hans tur att köpa maten idag. Fredags storhandling gör vi nu förtiden, duktiga har vi blivit.

Genom allt vuxna och mogna kan jag ändå se oss dansa runt som små apor i lägenheten, göra konstiga ljud eller vara så omogna så jag knappt kan skriva det här. Men vi lever här borta i Norge, det gör vi i alla fall. Kanske inte med bravur men med telefon samtal från familjen och facebook med vännerna så klarar vi oss <3.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Fin blogg :)

2:a kommentar, skriven , av Cissi:

Trevlig helg! =)

3:e kommentar, skriven , av Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här :